www.a3z-so7ab.gid3an.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

اضحك قبل ما الضحك يغلي

mohands fashel
    المــــــــــــــشرف العــــــــــــــام
    المــــــــــــــشرف العــــــــــــــام

اضحك قبل ما الضحك يغلي Empty اضحك قبل ما الضحك يغلي

مُساهمة  mohands fashel الجمعة يوليو 24, 2009 2:27 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اذيكم يا جماعة لازم نقف لحظه مع الابتسامه ونضحك من قلبنا وانا جايبلكم انهارده نكت حتخليكم تموتوا من الضحك
    [size=18]مش هتكلم كتير لازم ندخل علطول علي النكتze]
    1- مره ابن بيقول لولدته ماما انا اسود وانتى وبابا طلعين بيض انا جيت ازاى كده قالتله لو كنت اعتمدت على ابوك مكنتش شفت اسود ولا ابيض اسكت

2-واحد بلديتنا وقع من الدور العاشر جاله صداع

3-فى واحد راح لراس الشارع لقاه اصلع

4-فيل على علاقه بنمله قرر فجاه ينهى العلاقه فقالت النمله وهى بتترجاه ارحمنى وارحم الفيل الفى بطنى

5-صرصار فطصان على نفسه من الضحك عشان البيضربه بالشبشب احول

6-واحد بيعاكس واحده بيقولها ياسلام على المشى البلدى ويسلام على اللبس البلدى فلما شاف وشها لقاها سوده قالها ياسلام على الفحم البلدى

7-صرصار ندل عزم 3 من اصحابه على الغدا ولما اتجمعوا شد عليهم السيفون

8-مره واحد غبى فتح غطا ازازة بيبسى فلاقى مكتوب عليا حاول مره اخرى فقفلها تانى

9-اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى انت عارف بابا البنا الاهرمات قاله انت عارف البحر الميت ابويا القتله

10-فار محشش قال كل القطط تحت جزمتى لاقى قط اسمر وراه قال الا ابو سمره حبيبى

11-مره واحد صعيدى عمل عمليه نجحت عملها تانى

12-كمسرى ماشى فى جنازه بيقول يا جماعه الجنازه فاضيه قدام

13- مره واحد احول دخل الجيش حطوه فى قسم القصف العشوائى

14-مره واحد سافر الكويت لقى الاسامى بو فهد بو محمد سمى نفسه بو كيمون

15-مره واحد بلديتنا عرف ان الجاد موضه مشلى عريان

16-مره واحد بتاع سمكابنه مات مشى فى الجنازه بيقول كان صاحى وبيلعب

17-واحده تقول لحبيبها اهلى مسافرين والبيت فاضى قالها اقراى قران ومتخفيش

18-واحد ملحن دخل مبنى ماسبيرو عشان يعتمدوه ملحن ....قالوله اى كلمه نقولها لحنها
    قالوله حرامى لحنها قالوله اتنين حراميه لحنها
    قالوله طيب شلة حراميه قال بلادى بلادى بلادى

في واحد معاه أرنب يبي يبيعه جاه واحد محشش وقال له بكم القرد ؟ رد عليه .. ياخي هذا أرنب مو قرد .. قال المحشش يابو الشباب أنا أسأل الأرنب ماسألتك.....

...............
    مره واحد ومراته قاعدين في الطياره فالراجل قال لمراته روحي هاتيلي اشرب
    فراحت جابتلوه ميه بعد شوية قالها روحي هاتي اشرب
    فراحت ومجبتش قالها فين الميه قالتلوه اصل الزير الي كنت بجبلك منه لقيت واحد قاعد عليه
    هههههههههههههههههههههههه
    .............
    واحد راح للدكتور قال له "يا دكتور انا عندي مشلكة فظيعة جدا، بانسى بسرعة" الدكتور قال له "المشكلة دي عندك من إمتى؟" قال له "مشكلة إيه؟"
    ...........
    مرة واحد بيعدي الشارع مع صحابه خبطته عربية مات. نقوا واحد منهم عشان يقول لمراته فراح لها فتحت له الباب قال له: "جوزك ضيع كل فلوسه ع القمار" قالت له: "إلهي ينشل البعيييد!" قال لها: "و باع البيت" قالت له: "إلهي يبيعوا عنيه!" قال لها: "و اتجوز عليكي على فكرة" قال له: "إلهي يدخلوا عليا شايلينه" الراجل قال: "بس..خشوا يا شباب..."
    ................
    واحد و مراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض، الزوج كتب ورقة "صحيني الساعة 6:30 عشان عندي شغل" و حط الورقة على السرير و نام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقة مكتوب عليها "الساعة 6:30 يلا اصحى"
    .................
    المريض لطبيب العيون : فعلا إنها نظارة عظيمة ارتاح نظري فيها .. فقال الطبيب : وسترتاح أكثر عندما أضع عليها العدسات!
    .................
    في واحد مفلس ومنحوس ماشي في الطريق فلقى عربية عاملة حادثة، ولما شاف الضحايا، ففكر انه يقطع ودنه ويحطهاقدامه عشان ياخذ التعويض، وبعد ما عمل كده اكتشف انهم بيصوروا فيلم سينمائي.
    ..............
    تزوج لص من لصة فولدت له طفلا، ولكن يده كانت مقفولة فذهبوا به إلى الطبيب ليفتحها، فوجدوا بها خاتم الممرضة
    ana_maun2006
    ana_maun2006

اضحك قبل ما الضحك يغلي Empty رد: اضحك قبل ما الضحك يغلي

مُساهمة  ana_maun2006 الإثنين يوليو 27, 2009 4:16 am

تسلم يامان انت انسان تمام

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 9:46 am